El precio histórico de este producto está entre 828.4 and 1118.34 USD. Dependiendo de la cantidad, disponibilidad, condición, plazo de entrega y posible interrupción de un artículo, no podemos garantizar el precio hasta que le proporcionemos un presupuesto actualizado.
Información de la pieza
Waas enabled gps receiver 1-14FRS, 15-22 gmrs 38 audible squelch codes per transmission channel transmit distance up to 2 miles using frs 5 miles using gmrs transmit power for frs is 0.5 watt and 5.0 watt for gmrs internal memory of 4.5 gb with slot for micro sd card (not included) gps receiver tracks both gps and glonass satellities simultaneously; includes worldwide basemap a tilt compensated 3-AXIS compass and an altimeter automatic routing with turn by turn routing on roads with optional mapping for detailed roads 2, 000 waypoints 200 routes 10, 000 point track log with 200 saved tracks battery life up to 14 hours includes rechargeable lithium ion battery usb cable and charger dimensions 7.5 inH X 2.4 inW X 1.8 inD display is 2.15 inH X 1.43 in 65, 000 color transflective tft (240 x 160 pixels) touch screen display weight 11.3 oz case waterproof to iec 60529 IPX7 standards (submersible in one meter of water for up to 30 min)
Número de pieza | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RINO 655T | 2 | ZZ | 4 | 0TRC3 |
010-00392-01 RINO 530 | 2 | ZZ | 4 | 0TRC3 |
Código | Definición |
---|---|
FN | Fábrica Nueva. Piezas fabricadas por el entonces OEM e incluye certificación de fabricante. |
NE | Nuevo. Piezas fabricadas por el OEM. Puede incluir certificación de fabricante o certificación de empresa. |
NS | Nuevo superávit. Nuevo artículo de material comprado a partir del exceso de inventario. |
OH | Reacondicionado. El producto ha sido reconstruido y probado de acuerdo con las especificaciones del fabricante por un taller de reparación (MRO). |
SV | Producto útil |
AR | Como se eliminó. Producto retirado de la aeronave o plataforma sin garantía sobre la funcionalidad de la pieza. |
RP | Reparable. El producto puede ser reparado por un MRO y recibir una certificación FAA 8130 o EASA Form 1. |