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Información de la pieza
Material document and classification: 4140/8640; surface finish: black oxide first end 1.000 inLg w/hole 0.187 inDia at assembly relieved shank 0.768 inDia by 1.250 inLg w/keyway 0.187 inW by 0.013 inDeep by 1.125 inLg beginning 0.625 inFrom relief end 0.500 lg shoulder w/relief 0.768 inDia by 0.031 inW chamfer 0.060 inLg by 30 degrees to shoulder 0.945 inDia by 38.127 inLg shank reduced to 0.885 inDia by 3.125 inLg inc taper to 0.865 inDia over 0.125 inLg and keyslot 0.260 inW by 0.095 inDeep by 1.656 inLg from second end axial hole 0.250 inBy 0.500 inDeep 4AA finish largest shoulder 32AA finish on 0.885 inShoulder 15600 lb pull test f/one minute
| Número de pieza | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 6102669 | 2 | XX | X | 19204 |
| Código | Definición |
|---|---|
| FN | Fábrica Nueva. Piezas fabricadas por el entonces OEM e incluye certificación de fabricante. |
| NE | Nuevo. Piezas fabricadas por el OEM. Puede incluir certificación de fabricante o certificación de empresa. |
| NS | Nuevo superávit. Nuevo artículo de material comprado a partir del exceso de inventario. |
| OH | Reacondicionado. El producto ha sido reconstruido y probado de acuerdo con las especificaciones del fabricante por un taller de reparación (MRO). |
| SV | Producto útil |
| AR | Como se eliminó. Producto retirado de la aeronave o plataforma sin garantía sobre la funcionalidad de la pieza. |
| RP | Reparable. El producto puede ser reparado por un MRO y recibir una certificación FAA 8130 o EASA Form 1. |