Información de la pieza
Disk nickel copper alloy astm B127 or astm B164, q type 2, through hole 0.315 in Diameter min 0.317 in Diameter max chamfered both sides 0.031 in Depth 45.0 degrees angle hub 0.625 in Diameter w/raised face 0.250 in Lg 1.625 in O/a outside dia 0.437 in Thk 125 microinch finish o/a stem nickel copper alloy astm B164, q type 1, 5.875 in Lg 0.311 in Outside diameter min 0.313 in Outside diameter max one end thd 1.250 in Lg 5/16-18UNC-2A, other end groove 0.062 in W 0.093 in Depth drilled 0.062 in Dia 1.000 in Depth from end hole drilled parallel to groove 0.937 in From end 0.093 in Dia both ends chamfered 0.031 in Depth 45.0 degrees angle disk and stem brazed using silver brazing alloy in accordance W/MIL-B-7883
| Número de pieza | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 13206E7503 | 2 | CT | 1 | 97403 |
| 13206E7503 | 2 | CT | 6 | 91340 |
| Código | Definición |
|---|---|
| FN | Fábrica Nueva. Piezas fabricadas por el entonces OEM e incluye certificación de fabricante. |
| NE | Nuevo. Piezas fabricadas por el OEM. Puede incluir certificación de fabricante o certificación de empresa. |
| NS | Nuevo superávit. Nuevo artículo de material comprado a partir del exceso de inventario. |
| OH | Reacondicionado. El producto ha sido reconstruido y probado de acuerdo con las especificaciones del fabricante por un taller de reparación (MRO). |
| SV | Producto útil |
| AR | Como se eliminó. Producto retirado de la aeronave o plataforma sin garantía sobre la funcionalidad de la pieza. |
| RP | Reparable. El producto puede ser reparado por un MRO y recibir una certificación FAA 8130 o EASA Form 1. |