Información de la pieza
Wiring harness consists of main line W/2 branches and 16 leads as follows: one end main harness receptacle goes to gage panel other end receptacle goes to bulkhead One branch divides into 2 lines w/shell assemblys Second branch has 1 shell and separates into 5 leads W/3 shells and 2 terminals 3 leads from main h w/shells (gage panel side) and 2 leads w/shells (from bulkheadside). One lead w/shell and plug One lead comes from harness w/shell assembly 2LEADS come from shell assembly W/2 shellsOne lead connects from branch to harness lead Lines have markers for identification. Wires are soleered to receptacle and shell contacts Terminals arecrimped to wire and insulation Terminals and ferrules are crimped to wires.Entire harness is waterproofed. Cablesare bound together w/one-half overlapping turns of tape 0.010 in thick and 0.750 in wide-black color Spare grommet holes filled w/rod stock
| Número de pieza | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 10894814 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
| Código | Definición |
|---|---|
| FN | Fábrica Nueva. Piezas fabricadas por el entonces OEM e incluye certificación de fabricante. |
| NE | Nuevo. Piezas fabricadas por el OEM. Puede incluir certificación de fabricante o certificación de empresa. |
| NS | Nuevo superávit. Nuevo artículo de material comprado a partir del exceso de inventario. |
| OH | Reacondicionado. El producto ha sido reconstruido y probado de acuerdo con las especificaciones del fabricante por un taller de reparación (MRO). |
| SV | Producto útil |
| AR | Como se eliminó. Producto retirado de la aeronave o plataforma sin garantía sobre la funcionalidad de la pieza. |
| RP | Reparable. El producto puede ser reparado por un MRO y recibir una certificación FAA 8130 o EASA Form 1. |